Apple zamienia wiewiórki i mrówki w gwiazdy reklamy

Apple zamienia wiewiórki i mrówki w gwiazdy reklamy

Producent iPhone'ów z Cupertino wypuścił dwie nowe reklamy z serii „Shot on iPhone”. Oprócz zwierząt szczególną rolę odgrywają w tym ludzie i aparaty smartfonów. Wszystkie trzy były konieczne, aby wydobyć na światło dzienne szczególnie niezwykły wynik. W jednym przypadku przypomina ci się Alvin i wiewiórki.

Wiadomo, że Apple zwykle zadaje sobie wiele trudu ze swoimi reklamami i stara się, aby były „estetyczne”. Czasami jednak są też nieformalnie zabawne, na przykład gdy Ciasteczkowy Potwór reklamuje Siri. Ale w serii „Shot on iPhone” dostawca prezentuje wyniki swoich użytkowników.

iPhone nagrywa mrówki i wiewiórki

W przeszłości były to często zdjęcia. Ale ostatnio Apple wielokrotnie używało filmów, które zostały nagrane aparatem iPhone'a.

Za pomocą swojego iPhone'a Tim W. obserwował mrówkę transportującą wysuszony liść na piaszczystej plaży w Tel-Awiwie w Izraelu. To właśnie to zbliżenie pokazuje, jak dobrze nadaje się do tego aparat smartfona Apple.

W tym miejscu znajdziesz zewnętrzne treści z YouTube, które uzupełniają artykuł. Możesz go wyświetlić i ponownie ukryć jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przekazywanie danych osobowych stronom trzecim. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

O wiele ładniejszy jest jednak teledysk Lindy H., który nagrała w gminie Greater Sudbury w pobliżu Ontario w Kanadzie. Siedząc na balustradzie werandy wiewiórka próbuje połknąć orzech ziemny i skorupkę. W najprawdziwszym znaczeniu tego słowa można powiedzieć, że wiewiórka nie może zapełnić ust.

W tym miejscu znajdziesz zewnętrzne treści z YouTube, które uzupełniają artykuł. Możesz go wyświetlić i ponownie ukryć jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przekazywanie danych osobowych stronom trzecim. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

Obie reklamy trwają tylko 15 sekund. W miejscu mrówek Apple zdecydowało się użyć utworu „Work” Charlotte Day Wilson jako podkładu muzycznego. Ponieważ owad musi wytrzymać ciężko, tekst pasuje do "To zajmie trochę pracy". Piosenka „Season 2 (Episode 3)” Glass Animals została wykorzystana w teledysku z wiewiórką.

Więcej na te tematy:

iPhone

kamera

handlowy

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł „Apple zamienia wiewiórki i mrówki w gwiazdy reklamy”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Miło, wreszcie trochę humoru w reklamie Apple’a

Wspaniały wkład w temat „humoru”. czytać imponująco płynnie

Leave a Replay