iPhone wkrótce będzie promocyjny? Apple podejmuje wątpliwą decyzję

iPhone wkrótce będzie promocyjny? Apple podejmuje wątpliwą decyzję

iPhone'y i iPady to produkty premium. Ale to, co Apple pisze teraz w wytycznych dla iOS dla iOS 13, wcale nie brzmi jak premium. Teraz nadszedł czas na programistów – i na przyzwoitość.

iOS 13

iOS: Apple umożliwia wyświetlanie reklam w wiadomościach na iPhonie

Firma Apple wprowadziła niewielkie zmiany w wytycznych iOS dla programistów. A jednak innowacje mogą mieć duży wpływ na wrażenia użytkownika: Deweloperzy mogą teraz wykorzystywać wiadomości do celów marketingowych: W skrócie: iPhone i iPad mogą w przyszłości wypełnić nas reklamami. W końcu: najpierw użytkownik musi się zgodzić. Jednak zbyt wielu użytkowników może nieumyślnie potwierdzić podpowiedź.

Dlatego programiści muszą również dodać odpowiednią opcję w ustawieniach aplikacji. Użytkownik powinien mieć również możliwość wyłączenia tam komunikatów reklamowych. Dlaczego więc nie zakazać tego od razu? Cóż, nawet sam Apple wyjmował go od czasu do czasu w przeszłości, aby reklamować treści, na przykład w iBooks lub aplikacji telewizyjnej. Więc teraz to samo prawo obowiązuje wszystkich.

W temacie: iPhone staje się miotaczem promocyjnym: Hej Apple, lepiej przestań to gówno?! (Kolumna)

Czy w przyszłości iPhone Apple’a nadal będzie radził sobie tak dobrze, jak iPhone 11 Pro?

iOS: Apple staje się bardziej krytyczny dzięki tym aplikacjom

Nowością w wytycznych iOS jest uwaga na temat obsługi aplikacji randkowych i wróżbiarskich: tutaj Apple chce być bardziej krytyczny w przyszłości i zezwalać na dostęp do App Store tylko tym aplikacjom, które są „unikalne” i „wysokiej jakości”. 9to5Mac.

Co nowego w drugiej wersji beta iOS 13.4? Tutaj dowiesz się:

Według Apple, iOS 13 jest teraz zainstalowany na 77 procentach używanych iPhone'ów. W przypadku iPada liczba ta jest nieco wyższa i wynosi 79 procent. Od 30 kwietnia programiści będą musieli w pełni zaangażować się w nowy system i będą mogli tworzyć nowe aplikacje i aktualizacje tylko z wersją Xcode na iOS 13. Oznacza to również, że serwisy oferujące logowanie na przykład przez Facebooka lub Google muszą teraz również korzystać z własnej i rzekomo szczególnie bezpiecznej metody logowania „Zaloguj się przez Apple”.

Leave a Replay